EVALUAREA RAPORTULUI FINAL AL PROIECTULUI

Relevanța proiectului:

          Beneficiarul a mentionat in raportul final atingerea integrala a obiectivelor specifice ale proiectului si a argumentat destul de convingator pentru fiecare dintre ele. Tematica formarii realizate este in concordanta cu proiectul aprobat si rezultatele invatarii descrise sunt corelate cu aplicatia si cu acordul de formare agreat cu AN, pentru fiecare flux in parte; nu sunt oferite foarte multe detalii, sunt descrise schematic, dar se poate aprecia ca aceste rezultate pot produce efecte la nivelul dezvoltarii profesionale a participantilor.
           Este descris clar si concret profilul participantilor si nu sunt mentionate modificari survenite fata de proiectul aprobat. Este descris clar, concret si detaliat procesul de selectie a participantilor care a fost adecvat pentru profilul acestora si tematica abordata in mobilitate.

Implementarea proiectului:

           Beneficiarul prezinta in raportul final, structurat si coerent, detalii privind aranjamentele practice si logistice efectuate pentru stagiul elevilor, mentionand totodata rolul tuturor organizatiilor implicate si persoanele responsabile, in diverse stadii, cu anumite aspecte legate de implementare; se ofera detalii despre modul in care au comunicat cele doua organizatii partenere.
           Pregatirea participantilor este descrisa pe larg, a fost efectuata conform planificarii, pe module, oferindu-se detalii suficiente in acest sens; nu se precizeaza daca au participat si elevii aflati pe listele de rezerva. Sunt prezentate si elemente legate de posibile riscuri, mentionandu-se masurile de prevenire avute in vedere.
           Activitatile de formare coincid cu cele previzionate in candidatura aprobata si in acordurile de formare agreate de AN. Beneficiarul a derulat un proces adecvat de evaluare, atat la nivelul atingerii obiectivelor proiectului, cat si la nivelul obtinerii rezultatelor invatarii de catre participanti. Sunt oferite detalii despre acest aspect, inclusiv indicatorii de masurare utilizati.
           Monitorizarea participantilor a fost realizata atat de beneficiar, cat si de organizatia de primire, fiind descrise modalitatile si mijloacele utilizate. Se regasesc in raport si elemente de follow-up (91.25% dintre participanti au incheiat un contract cu un agent economic) referitor la plasarea pe piata muncii.

Diseminarea proiectului:

           Asa cum se poate anticipa, cel mai vizibil impact al proiectului este mentionat la nivelul participantilor, atat din punct de vedere al dezvoltarii personale, dar mai ales din punct de vedere profesional. Analiza este atenta si detaliata, fiind prezentate elemente de impact pe termen scurt, mediu si lung, insotite de indicatori de masurare.
           De asemenea, este prezentat impactul produs de implementarea proiectului la nivelul institutiilor implicate, insistandu-se cu detalii referitoare la institutia de trimitere. In plus, beneficiarul a identificat cateva elemente relevante de impact la nivel local si regional; un impact semnificativ la nivel national si european este greu de atins printr-un proiect de mobilitate ale carui rezultate sunt, in principal, competentele imbunatatite ale participantilor.
           Conform informatiilor din raport, diseminarea rezultatelor proiectului s-a realizat in baza unei strategii. Sunt mentionate activitatile derulate de ambele organizatii implicate in proiect, metodele si mijloacele folosite, oferindu-se detalii in acest sens. Pentru unele dintre aspectele prezentate sunt mentionati indicatori. De asemenea, sunt prezentate informatii privind multiplicarea si valorizarea rezultatelor obtinute.

Comentarii generale/Sumar/Recomandări: Nu se aplică

Comentarii privind evaluarea aprofundată: Nu se aplică



IMPLEMENTARE PROIECT ETAPA I





IMPLEMENTARE PROIECT ETAPA A II-A





ANUNȚ


- Interviul de autoprezentare – 17 februarie 2017 - începând cu ora 13:00
- Evaluarea dosarelor – 20 februarie 2017

TEMATICA INTERVIULUI DE AUTOPREZENTARE A CANDIDATURII LA PROIECT

GRAFICUL INTERVIULUI DE AUTOPREZENTARE A CANDIDATURII LA PROIECT

ANUNŢ PROBE LIMBA GERMANĂ
13-14 FEBRUARIE 2017


PROGRAMARE PROBE LIMBA GERMANĂ
LUNI, 13 februarie 2017 - ora 9:00 - evaluare Erasmus+, cu toată grupa, la Limba Germană, cu profesor nativ Birgit Rossi, nivel A2 (ANUL I A și B + cei 4 elevi din anul II - începători)
MARŢI, 14 februarie 2017 - ora 9:00 - evaluare Erasmus+, cu toată grupa, la Limba Germană cu profesor nativ Birgit Rossi, nivel B1 (ANUL II).
Consultaţi Programarea de mai jos!


Programare evaluare Limba Germană


ANUNŢ PROBE LIMBA GERMANĂ
1-2 FEBRUARIE 2017


PROGRAMARE PROBE LIMBA GERMANĂ
Prof. Stroescu Rodica
1. Test - 01 FEBRUARIE 2017, ora 13:00-14:30
2. Interviu 01-02 FEBRUARIE 2017
Consultaţi Programarea de mai jos!


Programare interviu Limba Germană


ANUNŢ PROBE LIMBA GERMANĂ
26-27 IANUARIE 2017


Evaluarea la Limba Germană cu profesor nativ german din zilele 26-27 ianuarie se amână pentru 13-14 februarie 2017.
Mult succes în pregătire!



ANUNŢ PROBE LIMBA GERMANĂ
23-27 IANUARIE 2017


TOȚI ELEVII CARE STUDIAZĂ LIMBA GERMANĂ VOR FI EVALUAŢI DE CĂTRE PROFESOR NATIV GERMAN ÎN SĂPTĂMÂNA 23-27 IANUARIE 2017 CONFORM PROGRAMĂRII.
CANDIDAŢII LA PROIECTUL ERASMUS+ VOR DESFĂŞURA 2(DOUĂ) INTERVIURI.
CONSULTAŢI PROGRAMAREA.

Programare interviu Limba Germană

ANUNŢ PROBE FEBRUARIE 2017


Afișare rezultate finale – 24 februarie 2017

   Mai multe detalii aici

ANUNŢ PROBE IANUARIE 2017


    Vineri, 20.01.2017, la ora 13:00 se va desfășura proba practică – test scris la specialitate (Anatomie, Psihologie, Semiologie, Ființa Umană și Tehnici de Nursing), etajul II, Școala Gimnazială „C. Motaş” Vaslui.
    Vineri, 20.01.2017, în intervalul 15:00-20:00 se va desfășura proba practică – în sala de demonstrație la specialitate (Anatomie, Psihologie, Semiologie, Ființa Umană și Tehnici de Nursing).
    23-24.01.2017, începând cu ora 9:00, se va desfășura primul interviu la Limba Germană, cu profesor nativ german, conform programării.
    26-27.01.2017, începând cu ora 9:00, se va desfășura al doilea interviu la Limba Germană, cu profesor nativ german, conform programării.
   Mai multe detalii aici

ANUNŢ PROBE DECEMBRIE


   Miercuri, 14.12.2016 , la ora 13:00 se va desfășura proba scrisă la Limba Germană, etajul II, Școala Gimnazială “C. Motaş” Vaslui.
   Luni, 19.12.2016 şi marți, 20.12.2016, începând cu ora 13:00, se va desfășura interviul la Limba Germană conform programării.
   Miercuri, 21.12.2016, 13:00-15:00, se va desfășura proba practică – test scris la specialitate (Anatomie, Psihologie, TIC, Semiologie, Ființa Umană și Tehnici de Nursing).
   Joi, 22.12.2016, orele 16:00-20:00, se va desfășura proba practică – în sala de demonstrație la specialitate (Anatomie, Psihologie, TIC, Semiologie, Ființa Umană și Tehnici de Nursing).
   Mai multe detalii aici

Activitate Săptămâna VET


    Săptămâna 5-9 decembrie este desemnată "Săptămâna Europeană a Competenţelor Profesionale".
    În școala noastră vom desfășura evenimentul în intervalul 14-18 noiembrie.
    Citiţi Programul activităţilor şi detalii suplimentare în secţiunea ACTIVITĂŢI.
    Vizionaţi videoclipurile în secţiunea VIDEO din meniul Galerie Multimedia.

Au început înscrierile!


Începând cu data de 7 octombrie 2016 au început înscrierile pentru participarea elevilor la
etapa a II-a a proiectului!
Detalii suplimentare la Secretariatul Liceului şi în secţiunea
Documente proiect etapa a II-a.
Vă aşteptăm!


Lansare etapa a II-a a proiectului




Anunţ activitate proiect Erasmus+

   Joi, 19.05.2016 şi Vineri, 20.05.2016, se vor desfășura probe la Limba germană după cum urmează:

   Joi, 19.05.2016:
1. Probă scrisă: 1300 - 1430
2. Interviu: 1500 -(câte 10 elevi/oră în ordine alfabetică)

   Vineri, 20.05.2016:
1. Interviu : 1500 -(câte 10 elevi/oră în ordine alfabetică)

***   Joi, cursurile se desfaşoară după ora 1500, iar vineri - program normal
***   Proba scrisă şi interviurile cu profesor nativ german BIRGIT ROSSI și profesor STROESCU RODICA


Activitate proiect Erasmus+

   Miercuri, 20 aprilie 2016, și joi, 21 aprilie 2016, se vor desfășura sesiuni paralele pentru :

   1. Proba la Limba germană, interviu cu profesor nativ german (Miercuri 14:00-20:00, Joi 15:00-20:00 - conform graficului anexat)

   GRAFICUL EVALUĂRII LA LIMBA GERMANĂ

   2. Interviu de autoprezentare a candidatului la proiect - Miercuri 14:00-20:00 - conform graficului și tematicii anexate.

   TEMATICA INTERVIULUI DE AUTOPREZENTARE A CANDIDATURII LA PROIECT

   GRAFICUL INTERVIULUI DE AUTOPREZENTARE A CANDIDATURII LA PROIECT

   Mai multe detalii aici


Lansare proiect Erasmus+


Liceul “Radu Miron” – Scoala Postlicealã Sanitarã din cadrul Asociatiei Centrul de Studii “Luceafãrul” Vaslui a lansat proiectul de mobilitãti “Niciun asistent medical fãrã loc de muncã”. Proiectul are ca scop efectuarea de cãtre 80 de elevi a unui stagiu practic în lunile iunie 2016 si aprilie/mai 2017 la WBS TRAINING AG, Dresda, Germania. La lansare, care a avut loc vineri, la Centrul de Afaceri, au fost prezenti primarul Vasile Pavãl, Valeriu Caragatã, administratorul judetului, Ionel Stefãnicã Armeanu, director al Directiei Generale de Asistentã Socialã si Protectia Copilului Vaslui, precum si reprezentanti ai Inspectoratului Scolar, directori ai unitãtilor de învãtãmânt, dar si cursantii scolii.

#cap1 “Niciun asistent medical fără loc de muncă”  Lansarea proiectului Erasmus+ #cap2 Vineri, 20 noiembrie 2015
Lansarea proiectului Erasmus+
“Niciun asistent medical fără loc de muncă”



Siteul proiectului aici